داروهای چینی برای کاهش کراتینین سطح 4 در بیماری کلیه ها چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای چینی برای کاهش کراتینین سطح 4 در بیماری کلیه ها چه هستند

داروهای چینی به منظور کاهش سطح کراتینین از 4 در بیماری کلیه ها چه هستند؟ در گذشته، طب چینی است به طور جدی در درمان بیماری های کلیوی را ندارد، اما در روز ما، با تکنولوژی توسعه یافته، آن را تا جذب بسیاری از توجه به علت اثرات قابل توجه آن است.
چه نوع از طب چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است؟
در واقع، در یک سری از روش های درمانی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید هستند وجود دارد، اما یکی از موثر ترین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته می شود، یک نوع از حرکت خوب از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی است. این نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد اما همچنین می تواند شانس بیمار برای به تاخیر انداختن و یا معکوس کردن پیشرفت بیماری خود را به من بدهید.
چگونه می توان تاخیر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا معکوس کردن پیشرفت بیماری کلیوی؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و بازیابی عملکرد کلیه است. آن را متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
این چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار تابع، این نوع از درمان می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، می تواند به تاخیر انداختن و یا معکوس کردن پیشرفت بیماری کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: